Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
    Съжалявам за спама!!!
    Но от тема Предстояща покупка на 166-ца обърнахте темата на ремонт на 166-ца
    п.с. Никого не обиждам, но разводнихте темата доста
    +1 Темата стана чат.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Никой не карам насила да влиза в темата и да чете пък и да коментира.

      Comment


      • Отдавна съм свършил работата,но сега се сетих да пишша,значи за кантара на дясната седалка сложих резистом 3.3 килоома 5W и всичко е ОК,изчистих гришката и сега ЕР-беговете бачкат,но дано не се налага на никой никога да сработват.

        Comment


        • Знам че го обърнахме на чат,ама аз искам да попитам как е като двигател 2.0 V6 турбо?Какви са проблемите на които да обърна внимание при оглед,турбината деани ли или е консуматив?Със всичко останало съм наясно вече,но този мотор ми е мистерия?Газта понася ли я добре или не?Като обслужване предполагам няма да е по различно от 3.0 V6.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
            Знам че го обърнахме на чат,ама аз искам да попитам как е като двигател 2.0 V6 турбо?Какви са проблемите на които да обърна внимание при оглед,турбината деани ли или е консуматив?Със всичко останало съм наясно вече,но този мотор ми е мистерия?Газта понася ли я добре или не?Като обслужване предполагам няма да е по различно от 3.0 V6.
            Ми аз вече 40 000км го карам и мога да кажа, че е много добър двигател. Газта я понася много добре. Компютъра му е много дебилен и няма да ти светва постоянно чека при малко по-бедна или по-богата смес от газовата. МНОГО по-евтин е за обслужване от 3.0. Турбото въобще не е консуматив(ако уцелиш добра кола), разхода на газ е доста пиемлив - 11,5/100. На магистралата и на старта върви много.

            Недостатък (според мен) е че е стар двигател( още от 164-та 92г.) и този пробег от 20 000км за смяна на маслото не му се отразяват добре. Много от тях са с износени разпределителни валове, издълбани повдигачи, от време на време някой и друг превъртял биелен лагер и това за мен се дължи на прекалено големият пробег за смяна на масло 10В40 (ако мазния италианец въобще го смени).

            ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

            Ааа и още него. Недостатък ( поне за нашите ширини) е ниското окачване. Според епер-а всички 2.0турбо са фабрично с ниско окачване, но пък поне моята вози много меко.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • Ето за тази става въпрос.
              http://www.mobile.bg/11378887456728885

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Ето за тази става въпрос.
                http://www.mobile.bg/11378887456728885
                Изглежда добре (като изключим стелките), но трябва да се огледа.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • Да стелките ако я взема ще са първото нещо което ще сменя.Разбрах се с момчето и в понеделник ще ида да я видя.Нали казвате че разпределителните валове и повдигачите се износвали,ако работи добре както студена така и загряла предполагам че ще са ОК?
                  Аз така или иначе ще я закача на комп,но да си питам.
                  П.С Скоро е сменено маслото с 10W40,този мотор нали и тои е по добре да се кара с 10W60 или бъркам?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                    Да стелките ако я взема ще са първото нещо което ще сменя.Разбрах се с момчето и в понеделник ще ида да я видя.Нали казвате че разпределителните валове и повдигачите се износвали,ако работи добре както студена така и загряла предполагам че ще са ОК?
                    Аз така или иначе ще я закача на комп,но да си питам.
                    П.С Скоро е сменено маслото с 10W40,този мотор нали и тои е по добре да се кара с 10W60 или бъркам?
                    Колегата Boby да каже, но мисля, че и той кара с 10W-60.

                    П.П. Ти колекция от 166-ци ли ще правиш?

                    Comment


                    • Не този път ако я харесаме тази ще е за брат ми,но пак все едно ще е моя,нали са в една къща.
                      Ако аз купя още една вече ще трябва да ме освидетелстват.

                      Comment


                      • Така е,две 166 са напълно достатъчни,но само за направлението с кода за хоспитализация.За трета дават свидетелството
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • При студен мотор няма да разбереш дали има износен повдигач освен ако не е 2-3мм луфта. Като загрее мотора луфтовете се увеличават и много добре се чува чукането на клапаните и не се заблуждавай, че ще минеш само с реглаж!!!
                          Има ли чукане откъм клапаните си обирай крушите.
                          Да 10В60 за лятото му е супер на мотора и 5В50 за зимата.
                          Last edited by Boby; d.m.y г., 23:14.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • Този мотор с пулове ли е или с хидравлични повдигачи?
                            Това за маслото в сила ли е и за 3.0 V6,че тъкмо го смених с 10W60 и ако трябва за зимата да го сменям с 5W50

                            Comment


                            • Зависи къде живееш. В Пазарджик зимите са топли и целогодишно си карам с 10W-60. Моята обаче е в гараж, където температурата цяла зима е около 8-10C.

                              Comment


                              • Абе и в Петрич зимата е мека,ама знам ли дали да карам с 10W-60 зимата?Иначе и моите коли са на топло и закрито.

                                Comment

                                Working...
                                X