Първоначално публикувано от popaay
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Предстояща покупка на 166-ца
Collapse
X
-
Знам че го обърнахме на чат,ама аз искам да попитам как е като двигател 2.0 V6 турбо?Какви са проблемите на които да обърна внимание при оглед,турбината деани ли или е консуматив?Със всичко останало съм наясно вече,но този мотор ми е мистерия?Газта понася ли я добре или не?Като обслужване предполагам няма да е по различно от 3.0 V6.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщениеЗнам че го обърнахме на чат,ама аз искам да попитам как е като двигател 2.0 V6 турбо?Какви са проблемите на които да обърна внимание при оглед,турбината деани ли или е консуматив?Със всичко останало съм наясно вече,но този мотор ми е мистерия?Газта понася ли я добре или не?Като обслужване предполагам няма да е по различно от 3.0 V6.
Недостатък (според мен) е че е стар двигател( още от 164-та 92г.) и този пробег от 20 000км за смяна на маслото не му се отразяват добре. Много от тях са с износени разпределителни валове, издълбани повдигачи, от време на време някой и друг превъртял биелен лагер и това за мен се дължи на прекалено големият пробег за смяна на масло 10В40 (ако мазния италианец въобще го смени).
---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:43 ----------
Ааа и още него. Недостатък ( поне за нашите ширини) е ниското окачване. Според епер-а всички 2.0турбо са фабрично с ниско окачване, но пък поне моята вози много меко.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщениеЕто за тази става въпрос.
http://www.mobile.bg/11378887456728885Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Да стелките ако я взема ще са първото нещо което ще сменя.Разбрах се с момчето и в понеделник ще ида да я видя.Нали казвате че разпределителните валове и повдигачите се износвали,ако работи добре както студена така и загряла предполагам че ще са ОК?
Аз така или иначе ще я закача на комп,но да си питам.
П.С Скоро е сменено маслото с 10W40,този мотор нали и тои е по добре да се кара с 10W60 или бъркам?
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщениеДа стелките ако я взема ще са първото нещо което ще сменя.Разбрах се с момчето и в понеделник ще ида да я видя.Нали казвате че разпределителните валове и повдигачите се износвали,ако работи добре както студена така и загряла предполагам че ще са ОК?
Аз така или иначе ще я закача на комп,но да си питам.
П.С Скоро е сменено маслото с 10W40,този мотор нали и тои е по добре да се кара с 10W60 или бъркам?
П.П. Ти колекция от 166-ци ли ще правиш?
Comment
-
Така е,две 166 са напълно достатъчни,но само за направлението с кода за хоспитализация.За трета дават свидетелствотоsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
При студен мотор няма да разбереш дали има износен повдигач освен ако не е 2-3мм луфта. Като загрее мотора луфтовете се увеличават и много добре се чува чукането на клапаните и не се заблуждавай, че ще минеш само с реглаж!!!
Има ли чукане откъм клапаните си обирай крушите.
Да 10В60 за лятото му е супер на мотора и 5В50 за зимата.Last edited by Boby; d.m.y г., 23:14.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment